Operation Smile...

Kollade nyss på Drömmar om ett leende, andra delen.

Jag har en obeskrivlig känsla i kroppen. Jag känner mej illa till mods. Gråtfärdig. Nästan illamående.

Jag tycker så fruktansvärt synd om barnen där borta. Speciellt den lilla söta flickan som va förkyld. Usch usch usch! Jag vill bara hjälpa dom, ta hit dom, så dom kan få ordentlig vård....

En annan sak som berörde va när dom visade från Uppsala. Den lilla killen som opererade mjuka gommen. Samma operation som Levis gjorde för knappt en månad sen. O samma kirurg oxå... Jag tror jag fick insikt i hur allt funkade, riskerna o allt. Jag blir rädd, o önskar att Levis aldrig mer ska behöva opereras. Men så blir de inte. De vet jag ju. Men allt jag såg när dom visade de där va våran lilla Levis, liggandes på operationsbordet. Satt o torkade tårarna. Önskar att Tim vore här...

Fick slut på ord nu. Händer inte ofta... Har en obehaglig känsla i kroppen.
Tror jag ska gå o krama om min lilla kämpe! ♥



Liiiten Levis!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Aaw!

kram till dig!

2011-01-13 @ 13:34:52
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0