Oooooont!

Fick gå upp 6:30 idag. Helt okej, men hade gärna haft en bättre natt. Skit samma... De är som de är. Som jag sa igår, nångång lär jag ju få sova. Kanske? Sömnen verkar långt bort just nu :S

När jag gick upp upptäckte jag att jag har skitont i ryggen. Varför då?? Jag tror inte att jag gjorde något annorlunda igår... Knepigt. Kanske spännde mej när jag gick till o från dagis? Eller låg konstigt inatt? Eller så vart de bara så. Ont gör de iaf. Kan inte böja mej riktigt... Tur att Devin snart ska till dagis, o att Tim kommer hem i tid idag. Han kom hem 17 igår :S Annars brukar han komma hem strax innan 14:30...

Nu: Kaffe. Måste ladda upp inför promenaden mot dagis. De är kallt idag.

Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Jo hon har jättemånga fina tatueringar :)

2011-01-19 @ 09:19:59
URL: http://loon.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0