Mycke att göra...

Från att gå upp på morgonen o tro att de kommer bli en lugn dag, till att ha dagen planerad in i minsta detalj, bara på typ en halvtimme. Inte illa... Först va vi till Tims bror en stund o drack lite kaffe, sen skynda hem som tusan, för farmor o farfar skulle visst komma ut. Så när vi kom hem stod dom o trampade på trappen :S Piiinsamt! Dom hade även Line med sej :) Hon tycker de är så kul o vara här, o leka med alla Devins leksaker. Hela vardagsrummet va fullt av leksaker när dom skulle åka hem, haha.

Men nyss åkte dom hem iaf. Så nu pustar jag ut lite. Ska snart iväg igen. Johan o Lena ville bjuda på mat idag. O de tackar vi inte nej till :) Någon slags stek skulle de bli, o potatisgratäng. Mmmmm!

Så de är full fart idag kan man säga... De trodde jag inte när jag vaknade. :p

Håller förresten på att försöka ta kort till dagens punkt på listan, men de går fan inte. Dagens sak är: De här hade jag på mej idag. Lättare sagt än gjort att ta helkroppsbilder på sej själv kan jag säga... All cred till dessa modebloggare, som verkar göra't 3 ggr om dan.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0