Men grattis!!

Idag, precis nyss, kom mit paket från Modifast. Snacka om värdelöst! Jag har alltså väntat i tre veckor, idag. Undrar hur mycke man hade kunnat gå ner i vikt på den tiden? Jaja. Nu är de som de är... Men jag tror ju inte för fem öre på att dom skickade paketet den 3:e. Då skulle de varit framme typ senast 5:e.

Mej har dom iaf förlorat som kund (trots att jag inte ens varit kund där än ;)) För igår kväll beställde jag en annan sorts soppor. Diet shake. Verkar ju väldigt bra iaf. Men ersätter 1-2 måltider om dan med deras shake, o äter vanlig mat en gång om dan oxå. Passar mej prima, så slipper Devin sitta o äta själv på dagarna...

Men för sakens skull tänker jag ju såklart testa påsarna jag fick på posten idag. Jag är ju nyfiken... ;)


Heja heja!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag fick inte min shake idag ;( Grymt besviken. Fick sms igår att de var påväg och då brukar de komma dagen efter.

2011-01-21 @ 15:17:51
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Jannica

Mina filmer kommer alltid ner i brevlådan :( ch en shake kan ju inte ta så stor plats. Hoppas det inte blivit något fel för min post låg i grannens portlåda :S Men de märks. Nja jag kommer nog bara byta ibland. Om jag inte är hungrig eller om det inte är handlat, typ som idag o resten av denna veckan, Finns INGENTING blir så sur... :S nackdelen med att bo hemma så ser fram emot min flytt för då kommer jag nog äta massa bättre och beställa mer dietshake :)

2011-01-21 @ 15:43:19
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0