Maaaaaaaaaaat!

Jag är hungrig. Jag vill ha mat. All mat! Kött. Sallad. Pizza. Pajer. Choklad. Äpplen. ALLT!! Jag måste ha gått o blivit sjuk! Kanske är de just de att jag har gått hungrig alldeles för länge, o nu talar kroppen om vad den behöver? Eller så är de bara hjärnan som leker lite med mej?! Idag ska jag iaf ha min "lördag". Alltså äta vad jag vill. Ist för imorrn. Tror ni kroppen märkernågon skillnad? Nää! Inte jag heller... Väntar just nu på Tim, som hämtar bilen, o även en kebabpizza. Fast jag är egentligen mest sugen på kött. O grönsaker. O choklad. O äpplen. Haha!

Ikväll tänkte jag svänga ihop en mörk chokladmousse. Sjuuuukt gott är de! Tror jag lägger ut receptet här sen...

Nu ska jag smurfa runt lite. Läsa lite bloggar o sånt.

Skriver när jag varit hos VC. Huj!

Kommentarer
Postat av: Jannica

gott :)

2011-01-14 @ 14:02:26
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Emmy



Va fint du gjort i bloggen!

2011-01-14 @ 17:19:40
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0