Längtar till imorrn...

Idag provade jag en annan smak på shake till kvällsmål. Choklad. Smakade okej, men inget mer... Den har oxå den där konstiga bismaken. Usch!! O dom små chokladbitarna som va i gjorde inte saken bättre. :S Spykänsla deluxe!

Har inte gjort så mycke idag... Vi har mest varit hemma o tagit de lugnt. Åkte in en sväng till stan o handlade lite. De va typ slut på allt här hemma kändes de som.

Imorrn ska jag, Tim o Devin åka o bada på äventyrsbadet. Ska bli jättekul!! Vi har inte varit där sen Devin va typ 7 månader tror jag :S Läääänge sen. Levis ska vara hos Mai o Leif, de blir bäst så. Så kan jag o Tim leka runt som vi vill med Devin ;)

Hoppas ni får en bra helg. Svarar på frågorna imorrn!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Meeen Jag ska ju dit på Söndag!

elakt att bada utan mej :P

2011-01-28 @ 23:21:39
URL: http://heartbreakern.blogg.se/
Postat av: Jannica

Vad roligt :D

Vad synd du inte gillade just den shaken :/

2011-01-28 @ 23:24:48
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0