Kraftkvinna.

God morgon!! Idag har jag redan hunnit med en massa saker... Varit o lämnat cellprov, handlat blöjor, o köpt pellets. En riktigt kraftkvinna är jag ;) Tror karlarna som sålde pellets aldrig ens har sett en kvinna där någon gång. Haha! Dom såg så väldigt förvånade ut, o skämtade till de o hade sej. En av dom bar t.o.m några pelletssäckar åt mej ;) Kanske blir jag som får köpa ellets i fortsättningen nu då?!

Tror att min syster skulle komma förbi lite senare idag. Vi får se. Ringde henne nyss, men jag tror hon sov då...

På återskrivande!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vår lilla gobit och du har två :)

Det är jättebra med oss. Ja, nu är det full fart på henne. Skitkul är det :)



Hur är det med er då?

Du har väl inte långtråkigt på dagarna? :)

2011-01-27 @ 10:31:26
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Jannica

tror dom att de bara är män som handlar eller? ;P

2011-01-27 @ 11:43:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0