Jobb-dag.

Är ligger man inte på latsidan minnsan... Håller på o bakar en tårta. Nu är alla saker klara iaf, alltså botten, sugarpaste o mousserna. "Bara" modelleringen kvar. Känner att jag fått en utmaning den här gången iaf... Ska göra Blixten McQueen o Bärgarn'. Kan bli intressant... Vi håller tummarna på att man ser vad de ska föreställa iaf ;)

Sitter o dricker kaffe o äter ett äpple nu. Får inte glömma att äta ju ;) Men ICK så äckligt äpplet är! De är helt mjöligt, o ändå köper jag bara Granny Smith, just för att slippa mjöliga äpplen. Tvi tvi tvi! Sura o "hårda" ska dom vara ;) Hahaha!

Får inte tid med min "onyttiga dag" idag. Konstigt. Att inte ha TID att äta onyttiga saker. Haha. Men de är väl ett bra tecken iaf, att de liksom har gått så långt?! Eller? Jag tar inte en kaka i farten, bara för att jag KAN/FÅR. Jag äter en kaka om jag vill. Samma sak med godis o chips oxå. Har en massa godis o chips hemma, de har vi jämt. Men jag äter de inte. Jag vill inte... Är inte sugen. Samma sak med choklad. Ett poäng till mej där!

Men imorrn tänkte jag äta något gott iaf. För då ska jag till Maria på ljusparty. O så får vi besök av Mai o Leif. Ska baka lite till de ändamålet senare idag om jag får tid. Tid tid tid... Allt kretsar kring den där jävla tiden!

Tänk om dygnet hade så många timmar som man själv bestämde. Då skulle jag alltså ha tid att baka o äta onyttigheter. Alltså skulle jag bli skitfet o ha sockerkickar hela tiden ;)

Näe. De kanske är bra att de bara är 24 timmar på ett dygn?

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0