En dag i badhuset.

Halloj! Nu har vi kommit hem :) Vet inte hur länge vi badade, men de blev några timmar iaf. Först va Devin väldigt skeptisk, o ganska sur över att vi hade dragit dit honom. Han verkade inte alls förstå de roliga i de hela. De sprutade vatten från alla håll o kanter. O inte blev de bättre av att Tim tog med honom i en vattenrutchbana heller. Då började han grina. Stackarn!! Men efter en mandarinpaus o lite gos blev de bättre. Efter en stund kom även Mats o Frida dit o badade. Dom va barnvakt åt en jättesöt liten flicka på 4 år.

Vi gav upp äventyrsbadet efter typ en timme o gick till vanliga delen av badhuset istället. De gillade Devin bättre. Där fanns de en liten grund pool med massa hinkar att leka med. Sånt går hem hos honom ;) Där va vi nog oxå i typ en timme...

Efter badet åkte vi o hämtade Levis, som va hos Mai o Leif. Tog en kaffe med dom oxå.

Nu ska jag laga lite mat. Tim ligger o vilar :S Idag blir de entrécote (stavning?) o sallad för min del. Kött kött kött!!! ♥ Killarna får pommes till... Efter idag får dom pommesförbud. Nu får de vara nog med sånt. Inte nyttigt öht.

Ha en mysig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

MEn för bövelen, jag har haft blogg i flera år!

Men låst...

Nu skaffade jag en som var olåst, så allt är öppet för er andra att beskåda :)

2011-01-29 @ 20:06:40
URL: http://heartbreakern.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0