Dagen min.

Idag har de varit något heeeela dagen. Dock ganska roliga saker, så de fick funka ;)

Mai o Leif kom på besök efter lunchen o hälsade på. Väry najs. Mai har varit sjuk i några veckor så vi har inte kunnat träffas på länge.

Sen stressade jag ihop en tårta till en liten kille som fyller 4 år i veckan. Han gillar Bilar ;) O Blixten McQueen o Bärgarn va ett önskemål. Så de fick de bli idag :) Hoppas han vart glad.



Efter att jag lämnat tårtan åkte jag vidare till Maria i Sörvik på ljuparty. Så då vart jag genast lite fattigare :S Gottigt fika bjöd hon oxå på. Rulltårtebakelser. Nomnom! Så snart har jag lite mer ljus hemma!

På hemvägen åkte jag o handlade lite mat inför veckan, o så kinamat. De va jag värd idag ;) Passade bra med en onyttig dag idag helt enkelt...

Nu ska jag lägga ungar, o sen kolla på Solsidan!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Duktig du är :O!!!

2011-01-23 @ 22:26:08
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vilken fin tårta! :) jag har gjort två sp tårtor och en prinsesstårta, dom blev väl inte så snygga :) men jag tycker att det är jättekul och jag försöker lära mig att använda sp rätt :D men så fin tårta som du gjort, tror jag nog aldrig att jag kommer att kunna göra!

2011-01-25 @ 20:35:50
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0