Dag 7 – Min bästa vän.

De här är oxå lite svårt att skriva om.

Jag har liksom ingen bästa, bästa vän. Jag har en massa vänner, som är bra på olika saker. För olika "ändamål". Missförstå mej rätt...

Jag har en vän som jag vet alltid finns där för mej, som jag kan prata med allt om. Vad de än är. Hon finns där, o lyssnar, o stöttar. Hon vet allt om mej.

O så finns de ju den där vännen, som jag blivit tvingad att gilla. Tvingad att umgås med, dag in, dag ut. Lite som en syster, fast ändå inte. Som jag alltid har så förbannat roligt med. Som jag alltid kan prata med. Som förstår. Som är påhittig. Som gillar grönt.

Jag
har en vän som jag alltid har roligt med, hittar på skojiga äventyr med, o bara har kul.

Jag har även en vän som har liknande intressen som mej, även liknande liv. Och hon kan därför förstå mej ganska bra.

Jag har en annan vän som jag inte träffar så speciellt ofta. Men även hon, finns där för mej. De vet jag. Hon har funnits i mitt liv i många många år.

Självklart finns de fler, o dom vet vilka dom är. O de hoppas jag dom som står med ovan oxå vet...

Men någon bästa vän finns nog faktiskt inte. Kanske är de jag som tänker lite knasigt, men de är så jag ser på de hela just nu iaf...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Även påtvingad vänskap kan bli bra vänskap ;0)

2011-01-16 @ 16:11:24

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0