Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek kan vara så mycke. Eller ja, man kan känna kärlek till så mycke olika saker.
Kärlek till ens partner. Kärlek till sina barn. Kärlek till en sak. (som i min sambos fall, Iphone...) Kärlek till ett husdjur.

Jag tror att kärlek är något som alla vill ha. Alla behöver kärlek.

Kärleken till ens barn är självklar. Den bara finns där. De är inget som behöver "klicka". Den bara är. Värmen som man känner i hjärtat när barnet ler, lär sej nya saker, tar första steget. Ja, stunderna är många. Det är kärlek för mej!

Min kärlek till Tim är ganska luddig. Eller hur jag nu ska säga... Den är svår att beskriva helt enkelt. De går inte... Men den finns där. Även om den är svår att förklara. Jag skulle aldrig vilja leva ett liv utan honom, den saken är klar. De är nog kärlek...

Och någon riktig kärlek till en pryl tror jag aldrig att jag känt riktigt, så de skippar jag o skriva om. Kan be Tim förklara sin kärlek till sin mobil någon dag för er ;)

De här med kärlek är svårt...

Kommentarer
Postat av: eriika

kärlek är absolut svårt! men inget slår nog kärleken till ens barn :)



haha ja jag ha ju följt din blogg jääättelänge med, typ sen vi preggers, om jag inte minns fel?:)

2011-01-12 @ 09:04:19
URL: http://headtrips.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0