Ädii!

... Som Devin skulle ha sagt. ;) Jag är alltså färdig med bröllopstårtorna. Fy faaaaaan va skönt! På ren svenska. Dom va nyss här o hämtade dom. Eller ja, brudgummen o hans bror... Blivande bruden hade annat för sej, vilket man kan förstå... Nu ska dom bara klara frakten till Fredriksberg, som ligger 8 mil härifrån.

Jag blev faktiskt nöjd med dom. De händer väldigt sällan... Hade gärna haft dom själv som bröllopstårtor ;)

Lägger inte upp bilder på dem nu, med tanke på att tårtorna inte ens har kommit fram än. Skulle kännas konstigt. Får vänta tills ikväll...

Maria va så snäll o erbjöd sej att ha barnen idag, så att jag fick baka fred. Guld värt!!! ♥

Nu ska jag dricka en kopp kaffe med Tim o hans bror. Sen åka o hämta mina busungar.

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0