Veckans vägning!

Hej o hå! Onsdag idag, likamed vägningsdax! Denna vecka har jag gått upp lite. Givet. Självklart... Jag har knappt pulvrat alls, vet egentligen inte vad jag har ätit faktiskt. Inte har jag rört på mej heller. De är ju så satans kallt!! Ge mej vår! Jag vill ut o gå! Anyway... Vågen sa att jag hade gått upp 0,6 kg. Gör mej inte så mycke... Röda veckan kanske oxå ställer till de lite? Skit samma!! Ett plus är ett plus. Får helt enkelt göra något åt de till nästa vecka. Nu får se bli skärpning!! Dagens vikt är iaf 64,8 kg. Alltså 2,8 kg kvar till målvikt...

Veckans siffror: (siffror inom perentes är sen 2:a januari)
+ 0,6 kg (- 9,2 kg)

Byst: 0 cm ( -7 cm)
Mage: - 1  cm ( -13 cm)
Höft, bredast: - 2 cm ( -12 cm)
Höft, byxlinning: -1 cm ( -9 cm)
Midja: - 1 cm (-10 cm)
Lår: 0 cm (?)

Helt okej ändå... Lite mindre har jag ju blivit...

Bild från igår...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blev nyfiken på vad du "pulvrar". Förutsätter att du inte pysslar med droger så kan det mån tro vara "dietpulver" i form av "nutrilette" eller "naturdiet" eller liknande sörja?



Kram

2011-02-24 @ 11:06:46

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0