Tantmagnet.

Ursäkta mitt svammel innan. Behövde bara lätta på trycket...

Kom nyss hem från vårdcentralen. Där va de ju inte mycke action direkt. De va jag, Levis o en massa massa tanter i väntrummet. Shit vad dom kan snacka alltså!! O allt dom pratade om va vädret o vilken läkare som jobbade när, var o hur, o hur sjuka dom hade varit i sina liv. That's it typ.

- Ja, du vet... 1957, då jobbade Torsten Jakobsson i Ludvika på kirurgin. Han opererade bort min ändtarm. (okej, de va den där andra tarmen, som man kan ta bort. Blindtarmen hette den visst...)

Jadajadajada. The story continues...

Alla satt o smygkikade på Levis, o gjorde pussmunnar o hade sej. Gav han saker om han tappade något. En tant frågade vad han hette o hur gammal han är. Sen vart hon tyst. O efter ett tag kunde jag höra hur hon pratade om Levis med sina tantisar*.

- Jani, han, lilla killen där, han är bara 9 månader gammal.
Ooooh, sa dom andra i kör i fnissade.

Låtsades hon känna oss? Stackars lilla ensamma tanten... Jag vet inte. Synd om henne isf...

Så killar: Bästa raggningsgrejen: Små, söta glada barn.
(iaf om ni är intresserade av äldre kvinnor)


Tantmagneten Levis.
*tant bästisar

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0