Suuuuurt!

Idag är en riktigt jävla skitdag!! I bakandets tecken iaf...

Skulle baka tårtbottnar nu på förmiddagen, medan Devin är på dagis. Men jag har en halv deciliter för lite kakao hemma för att kunna baka. Även troligtvis för lite socker o mjölk oxå. Super!! Får alltså stressa som fan ikväll med tårtan efter jag har handlat... Hatar att stressa :/

Får helt enkelt städa, maniskt, för att bota min irritation... O dricka kaffe.

Levis sover, o har gjort de sen vi lämnade Devin på dagis vid 9. Tror han är trött. Han har krånglat som fan 2 nätter på raken nu...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jannica

sv; nej men jag brukar byta hårfärg rätt ofta :P de är en gammal bild

2011-02-16 @ 11:57:31
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0