Skallebank...

Idag har båda barnen varit riktiga monster. Ja, man får säga så!! Dom har skrikit typ heeela dagen. Den ena värre än den andra. Fattar inte vad som varit fel. Eller iaf inte på Levis. Devin är förkyld o har nog fått ögoninflammation. Men Levis... Vad är felet? Han har sovit totalt typ 40 minuter på hela dagen. Annars brukar han sova typ 2 timmar på förmiddagen o 2 timmar på eftermiddagen. Men inte idag minsann... Han somnade ganska snabbt när jag la honom ikväll, men vaknade lika fort igen :( Så nu har han skrikit i typ 3 timmar nonstop. Jag håller på o bryta ihop!! Tim åkte precis iväg med honom, i hopp om att han kanske somnar i bilen. Jag håller tummarna...

Mitt huvud håller på att explodera! Jag vill bara ha lite lugn o ro. I en minut. Typ. Orkar inge mer! Vill bara ha glada barn. De är allt jag begär! Ska de vara så svårt?

Nog gnällt...

Idag har jag handlat en massa massa mat, varit på djuraffären o på Dollar store. Japp. De va min dag, i korta drag. Maria har varit här en sväng oxå :) O Martin... ;)

Japp. Nu funderar jag på o ta en dusch, o sen sova... Om jag nu får för Devin. Han sover oroligt. Suck.

Mindre pigg/glad mamma-mu...

Kommentarer
Postat av: Jannica

Sötis :)

2011-02-26 @ 23:02:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0