Sicken dag!

Idag har faktiskt varit en bra dag! När Tim kom hem från jobbet fick jag en bukett blommor. Vita liljor o röda rosor. Sååå fina! ♥ O så fick jag en gullig mugg, som jag kan ha o dricka mitt morgonkaffe i. Tim sa att jag kunde tänka på honom när jag satt ensam o drack ur den, om han fortfarande låg o sov. Haha! Ja, så kan man ju tänka ;)




Annars har jag väl stått i köket sen strax efter 4. Haha. Gjorde värsta goda salladen o hemmagjord aioli. Sjukt god vitlökssås för er som aldrig smakat... O så gjorde jag kycklingfilé i ugnen, o potatisgratäng. Lena o Charlie kom o åt med oss. Så trevligt så :) O efter en studn kom även Astrid o åt lite. (Charlies farmor)

Så de har varit full fart här hemma nu ikväll. Barnen va helt sjövilda! Eller ja, iaf våra barn, haha! Charlie va mest trött o kollade på film. Först Ice Age 3 o sen Boog o Elliot. Bra filmer! ;)

Kidsen. Kul o hälla ut alla leksaker på golvet :S

Nu ska jag mysa lite med karln min. Hoppas alla haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Ser ut som ni haft en fin dag!

Postat av: Anonym

Vad gulligt Emilia! Jag saknar Er allihopa! Hälsa Timpa och krama dina små apungar :) Hihi.. Pusssss!

2011-02-15 @ 21:54:23

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0