Shopping...

Ja, som sagt... Idag va jag Tim o Levis till stan en sväng innan Tim åkte o jobbade.

Devin behöver tröjor. Men på vägen in på Kappahl hittade jag en snurra med byxor, alla kostade 100kr/st. Perfa tyckte jag. Jag behöver ju nya byxor. Alla jag äger är för stora. Hittade 5 st som jag provade. Bla några i storlek 44 o 42. Gammal vana kanske? Dom kunde jag inte ha, dom va för stora. Provade ett par i 40 oxå, men dom satt inte heller bra. Hängde tillbaks allt. Orkar köpa byxor?! Men så hittade jag ett par i storlek 38, o tänkte att även om jag inte kan ha dom nu så kanske jag kan ha dom sen... Men till min förvåning så passade dom NU! Jag är så glad! Nästan som lite kär. Jag kan ha ett par jeans, i storlek 38. Fantastiskt!

Till Devin hittade Tim (han letade barnkläder eftersom jag fastnade med byxshopping) 2 st tröjor. Gillade kanske inte den ena så mycke, men den får duga. Killen behöver ju kläder... ;) Försökte nyss sätta på han dom, för att kolla så de passar, men han vägrade, skrek o hade sej. Haha!

Pics:

En av Devins tröjor. Den är mörkare irl...


Den andra tröjan. Mario Kart tryck ♥


Closeup :)


Finn två bra saker med denna lapp...


Nya jeansen :)

Kommentarer
Postat av: Jannica

HAHAHAHAHA, neee va go :D:D:D

2011-02-09 @ 17:42:17
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Mickis

UNDERBAR tröja! =D heeeelt fantastisk!

2011-02-09 @ 20:42:13

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0