Nya rutiner kring nattning av barn.

Har nattat barn nu i över en timme. Utmattande! Devin verkar inte riktigt vara nöjd med att sova i sitt rum. Men han är tyst, ligger mest o tittar runt (de lilla jag sett). Han ger ifrån sej något ljud då o då... Men så kan de ju vara vissa kvällar, även när han sov i vårat sovrum. Han har varit en riktigt pina nu ikväll o bara skrikit näääää till allt. Högt o gällt. Usch!!

Levis somnade nyss. Jag har börjat med att bara lägga ner honom i sin säng, o låta honom somna själv nu. De är på tiden. Min rygg pallar inte att gå med honom i famnen o vagga honom till sömns. 9 kg blir ganska tungt efter 20 minuter... Idag la jag ner honom i hans säng, o sa go natt, o sen låtsades jag gå därifrån. Men la mej i våran säng ;) Behövde stoppa in nappen en gång, annars somnade han på knappt 10 minuter. De är jag nöjd med. Min rygg oxå.

Nu väntar jag alltså bara på att Devin ska somna. Sen ska jag oxå lägga mej. Är astrött. Tror de kan bli en jobbig natt oxå. Men de visar sej...

Go natt!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0