Ingen rast, ingen ro...

Fick visst inte stanna hemma igår kväll ;) Vid 21 åkte jag in till stan igen. 3:e gången på samma dag. Tröttsamt. Men de va de värt. Träffade mina goa töser hemma hos Cilla. Vi pratade om allt, inget o vargar. Haha. O så spelade vi "Med andra ord". Så jäkla roligt spel. Vet ni vem världens bästa tennisspelare är enligt Cilla? J O Wallner. Bra där! ;) Många smarta liknelser drogs igår. Den ena värre än den andra...

Kom hem runt halv 1 inatt. Slocknade på en gång, haha! De andra i huset sov redan. Wierd....

Imorse va de tänkt att jag skulle få sovmorgon. Tim skulle ta med barnen o åka till hans bror. Men jag vaknade precis när dom skulle åka, o va helt klarvaken. Så jag slängde på mej kläder o mössa (för att dölja morronfrillan, haha) o hängde på dom. Idag va Frida hemma oxå :D Hon brukar alltid vara i stallet när vi hälsar på.

Nu ska jag mata lite barn, o sen planera upp resten av dagen... Hej!

Kommentarer
Postat av: Lillevi

Vi spelade med andra ord ungefär varje kväll när vi var i vemdalen förra vinterm tjejlag mot kill-lag, sen hade vi samma lag på nyårsafton i år, vilket resluterade i att vi tjejer med lite bättre kom ihåg visste exakt vad den andra skulle säga när hon började på en mening.... Total utklassning av killarna!! =)

2011-02-13 @ 17:44:12

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0