Hellou!

5 imorse låg barnen vakna i varsinna rum. Jag ville bara dö! Men jag tänkte inte ge mej utan en kamp. Man KAN inte gå upp 5 en lördagmorgon!! Då har ju vissa inte ens gått o lagt sej än. :p Men som tur va somnade båda barnen om till halv 8 iaf :) Mmmmm! Me like!

Idag tror jag att jag o barnen ska o hälsa på Vea o barnen. Skoj skoj. Sen ska vi brumma ut till farmor o farfar på kalas. Grymt avis på fikat, som sagt. Men jag står frivilligt över. Tror de är lika många kalorier i EN bit sån där brownie som typ hela min normala dagskonsumtion. Illa! :p Men när jag nått mitt mål kanske jag unnar mej en bit. En halv bit.

Efter kalaset ska vi till Göran o Maria o hämta mina ljus. O säkert busa lite med barnen där oxå. Va jättelängesen barnen fick leka nu...

Ikväll kanske jag drar till en kompis i stan som ska ha lite fest. Jag kommer dock vara nykter. Men kul o komma ut lite iaf. Att titta på onyktra människor kan ju oxå vara underhållande ;)

Ha en jättebra dag alla ni ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sen när du genomgått din mirakelkur, o allt det där..

Strongt gjort by the way.



Då ska du gå ut med mig!

Är ju ganska pinsamt att vi känt varandra i, 4-5år?

och aldrig vart ut tillsammans.

Jag var tom druckigt med Tim, men inte med dej?



2011-02-12 @ 09:48:12

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0