Full fart!

Go morron! Här har vi varit vakna sen 7. Okej tid tycker jag. Tim har sovmorgon idag, o jag har barnen. Gör mej ingenting... Har fått sova hyffsat inatt, förutom en sväng vid 5 då Devin tyckte att han skulle gå upp. Vilket han inte fick...

Ser fram mot dagens äventyr! Hoppas hoppas hoppas att de blir som jag vill! Säger inget, än. Vi får se helt enkelt. Får se om jag kanske kan klämma in ett pass med min nya boll ikväll oxå. Vore nice...

Funderar på att färga håret nu på morgonen?! Just nu har jag ca 7 cm utväxt i råttfärg, de andra är svart/rött/brunt o så har jag en klick blondt, sen min blonda slinga jag hade. Ser förjävligt ut, haha! Nu ska de bli svart igen. Trivs bäst i de...

Ha en bra söndag alla ni!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0