Frukosttime!

Halloj! Här äter barnen frukost. Jag sitter med en kopp kaffe ♥ Tim har sovmorgon idag...
Idag kommer Tims pappa hit o firar honom, o ev. hans mamma, men de är ytterst tveksamt.
Sen får de bannemej vara slut på kalas tycker jag! Om en månad är de dags för nästa kalas, då fyller Devin 2 år. Tiden går sjuuuukt fort! Våran lilla kille blir så stor! Nu har han börjat prata jättemycke, härmar allt man säger. Så de gäller att passa sej ;) Fast jag brukar aldrig svära eller något sånt iaf. Värre med Tim, haha! Får säga till honom 100ggr om dan tror jag... Inge kul om Devin skulle börja svära tycker jag...

Killen fixade sin egen frukost nyss:



Duktig kille! ♥

Kommentarer
Postat av: Jannica

Stora grabben :D

2011-02-20 @ 11:12:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Min son har börjat svära..

Direkt han inte förstår nåt eller gör illa sig

så kommer det "FAAN"

Inte så roligt :)

2011-02-21 @ 09:08:49
URL: http://alexiiiaa.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0