Devins rum...

Igår va vi ju på Ikea... Fick typ stressa igenom tyvärr. Men men. Lite smått o gott hittade vi iaf som vi fick med oss hem ;) Vi köpte två små stekpannor (bra till att steka ägg med) en murgröna, en till expedithylla, en lackhylla o lite smått till Levis...

Hyllorna va till Devins rum. Så dom satte jag ihop medan grabbarna åt middag igår kväll. De kom några svordommar o några AJ AJ AJ, men jag klarade de! ;) Vi har alltså köpt 2 st hyllor med 4 fack i. De vart billigare än att köpa en hel hylla med 8 fack i. Konstiga Ikea... En sån kostar 599kr, o vi betalade 199kr/st för våra. De blev ju samma sak... (bara att vi sparade 199 kr, hihi)

Pics:

Hyllan fick sitta där den sitter, de gick inte att få upp den någon annan stans :/ Väggarna i detta hus är ganska buckliga... Jaja. Nu ska jag bara köpa lådor till hyllorna oxå ;)


Ze hylla. Med barnens spargrisar på :)

Nu är jag nästan nöjd med rummet. Bara lite piff till så...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0