Blä för Tre!

Har varit utan internet. Tills nu... Blääää! Hela min värld stannar ju utan nätet. Skulle absolut inte kunna klara mej en dag utan internet. Tror jag. Jag skulle bli jäkligt rastlös iaf ;p

Devin är på dagis. De va lika kallt idag oxå att gå dit. Brr!! Devin satt o sa traktor hela vägen dit. Haha! Han är heeelt besatt av traktorer. Fattar inte vad han har fått de ifrån. Varken jag eller Tim gillar ju såna där mockafjonker. Jaja. Kul att han skaffat ett nytt intresse, efter dammsugarna... ;)

Nu ska jag sova lite middag medan Levis sover. Sen ska jag baka hela dagen. Tim fyller år idag :)

Hej!

Kommentarer
Postat av: eriika

va gjorde man egentligen med all tid innan the wonderful world of internet? :P

2011-02-17 @ 11:37:55
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han fick en liten plasttraktor av mig när han fyllde 1 år har jag för mig....

2011-02-17 @ 14:16:27

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0