Aj aj!

Idag är en kors i taket o kryss i hörnen dag... Barnen sover!!

Annars har de väl inte hänt så mycke. Jag är kissnödig. Om ni ville veta?! Jag har även slarvat nå djävulskt med min mat idag :S Jag har bara fått i mej 1 shake idag, o man ska dricka 4. Tummen ner för mej... Nya, hårdare tag imorrn! Nu får de bli skärpning. Såhär lite har jag aldrig fått i mej tror jag. Jag anser att 2-3 shaker är okej...

I helgen ska vi nog till min farmor o farfar o fira pappas hona. Min gamla farmor är där o hälsar på. Ska bli kul o träffa henne. Man får passa på så länge man kan. Sorgligt o säga så, men så är de ju... Hon är 89 år (snart) o blir inte piggare om man säger så :/

Näe. Nu ska jag smufra runt lite innan jag hoppar i säng.


Oopsy daisy!


Sådan mor, sådan son ;) Älskar dej D ♥

Kommentarer
Postat av: Jannica

Go bild :):)

2011-02-10 @ 20:38:47
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0