Lilla lugna lagoma Ludvika...

Alltså... Jag bor i en ganska liten stad. Så liten att dom flesta inte ens skulle kunna peka ut den på kartan. Tills igår. Då först 3 män misshandlades brutalt, till synes oprovocerat, så grovt, så en av dom dog. Hemskt!! Mitt på stan dessutom! Jag blir fan rädd! O 12 timmar senare sköts en man i bröstet. Vad händer? Trodde att våran lilla stad va en liten, mysig o fridfull stad. Ack så fel jag hade! Vad händer härnäst?

Den här gången hoppas jag verkligen att polisen gör sitt o griper dom som gjort detta. Till skillnad från för 3 år sen... Hmpf! De är väl klart som korvspad att J inte gick ner i tjärnen o dränkte sej själv!!!

Näe! Tragiskt är vad de är!

Håll hårt om era nära o kära!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0