Jobbar på...

Tjohej vad de går... :p Mja...

Jobbar idag igen. O på måndag, samt torsdag. Om nu någon skulle få för sej o undra liksom.

Annars då? Jo tack... Jag är väl hem o vänder typ. Duschar, kramas med kidsen, äter, skiter o sover. That's it. Men än så länge klarar jag inte. Jag blickar framåt!!

Imorrn tror jag minsann att vi får finfrämmande hemma i form av barnens farfar. Spännande! Ska man våga sej på o baka lite lussekatter mån tro? Jag är grymt sugen på de nämligen... De är ju bland de bästa med julen. Lussekatter o julskinka. Muuuuums!!

Näe. Plikten kallar! Sov gott era sömntutor!

Kommentarer
Postat av: Joline

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-10-14 @ 08:53:56
URL: http://allasmslan.se

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0