Tjolahoppsan!

Hejsan! Nu har jag en lugn stund. Äntligen!!

Idag fick jag ett roligt mess av min kompis Maria (även kallad Mia) Hon undrade om jag ville ha ett semestervikariat. OM jag ville?! Klart jag vill!! :D De va på hennes jobb, som personilg assistent. Det skulle bli jobb i 6 veckor isf. Låter sjukt bra i mina öron. Då kommer jag bara jobba dygnspass oxå, så de blir inte så många dagar i veckan att jobba.

Ska på intervju på måndag hos hennes chef. Så håll tummarna för mej då!

Imorrn kommer Lena hit o ska snygga till mej lite. Jag ska alltså klippa mej. Håret ser ganska vildvuxet ut just nu ;) Klart man måste se bra ut om man ska söka jobb ju! Hehe!

Nu ska jag baka lite. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Mickis

GRATTIS! Jag har kollat din blogg var 5:e minut sedan du sa att du skulle skriva något kul, det var sjukt värt väntan, jättegrattis Milis!

2011-04-08 @ 21:45:08

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0