Tisdag idag.

Go dag! Long time no see känns de som... Jag har inte har tid att sitta vid datorn de senaste dagarna faktiskt. Vi har varit ute typ hela tiden. Annars har jag bakat. Igår kväll kom två tjejer hit som ska gifta sej i sommar (inte med varandra) o pratade bröllopstårta med mej. Jättekul! :) Som är ser ut just nu har jag 3st bröllop jag ska baka till i sommar. Härligt! :)

Annars har de väl inte hänt så mycke annat intressant i mitt liv... Idag ska jag tillbaka till min samtalsterapeft, vilket jag tycker ska bli skönt. Men jag har inte gjort min hemläxa tyvärr :/ Skulle ha en "Milis-dag", o bara vara för mej själv, utan barn o sambo. Vilket inte har hänt. That's sad...

Nu väntar kaffet på mej! Ha en fin dag i solen alla fina ♥

Ingen "ensamtid" för stackars lilla jag.

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Hej igen!!! Åh va kul med lite tårt uppdrag :)

2011-04-19 @ 10:03:11
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nämen sedär, äntligen ett inlägg av dej..



Jag kanske btw har två tårtuppdrag till dej ;) Ska spåna mer i det idag..

2011-04-19 @ 16:01:40

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0