Soft dag...

De vart inge lek med Maria idag, hon kände sej krasslig :( Så jag o Levis gick en promenad här i byn istället. Gick ju bra de med! De är ganska skönt ute idag oxå ju...

Efter att vi hämtat Devin på dagis lekte vi en stund ute, innan de va dags för mellis. Båda barnen kiknade av skratt när dom fick gunga. Så himla roligt o se! Devin har verkligen längtat efter sin gunga. Levis hade premiär idag för den. Och älskade det! Skönt! :) Då vet jag vart jag kan ha honom i sommar, haha!


Levis fick sitta lite i vagnen först o kika. Lika glad för de va han ;)


Devin beklagade sej över att hans hink hade spruckit...


Skitglada barn :D


Efter en stund kikade grannpojken Karl förbi på sin cykel o lekte lite med oss :)

F*n vad skönt att våren äntligen är här!!!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Det är synd det blir så mkt hud. Men snart fr vi bort det med :D Ja jag skulle verkligen behöva en ny header. Men ska ta kort imorgon(nya på kroppen) tänkte jag skulle ha en startbild när jag var som stört och sedan en hur jag ser ut nu. och lite så:)

2011-04-12 @ 16:04:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0