Sjukt glad!!

Sitter här o är skitglad! Jag har helt fantastiska vänner alltså! Alla är jättesnälla o röstar på mej, o länkar o har sej. Jag är så sjukt glad för alla fina vänner jag har ♥ (och er bloggisar ^_^) 89 st röster har jag fått, hittills. Sjuuuukt bra! Så glad glad glad! :D O den där resan man kan vinna tänker jag inte ens på faktiskt. Jag skulle bara tycka att de va kul o komma med bland dom 20 sista. Det skulle vara en ära liksom. En bekräftelse...



Håller på o bakar de sista inför Devins "kalas" på dagis nu. De vart choklad/bananmuffins. Sjukt goda! Inte för att jag smakat på någon nu, men jag vet ju hur dom brukar smaka... ;)

De va någon som skrev o undrade över vad jag gjort ankorna i för något förresten... Dom är gjorda i sugarpaste, o modellerade för hand, av mej. Även bubblorna. Under bubblorna är det cream cheese frosting, o "kakan" är en vanlig vaniljmuffin.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Hoppas du vinner :D Eller hoppas du kommer iallafall bland top 20 :):):)

2011-04-05 @ 23:03:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0