Prinsessan Milis.

Hejsan! Blev inget bloggande igår kväll. Levis vägrade somna, trots att jag tog med honom på en bilfärd i 3 mil, så kl 22 gick vi o lade oss med honom. Helt slut va jag. Man behöver verkligen dom där timmarna på kvällen för sej själv, utan barn. Men icke! Jag fick iaf sova ostört ända till 07:30. Heeelt fantastiskt!! Sovit som en prinsessa!

Igår va vi mest ute o lekte på gården iaf. Grannbarnen kom förbi igen en stund o lekte lite i sandlådan. Jag städade verandan o drog upp ogräs. Kände mej som världens kärring, haha!

Nu ska vi snart till dagis, o sen far jag o Levis vidare till min moster en sväng :) Ska bli kul o träffa henne (som alltid!)

Hoppas ni får en fin dag alla bloggisar!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Fina namn dina barn har !

Ha en härlig torsdag :)

2011-04-13 @ 10:24:28
URL: http://fatimaforsberg.se

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0