Picknik?

Nu ikväll va de ju tänkt att jag o Tim skulle ha en liten picknik. Jag skickade värsta gulliga inbjudan till honom igår, som han fick i brevlådan. Han OSA:de ganska snabbt o ville självklart vara med...

Men tror ni barnen sover???? NEJ!! Devin är skittrött men vill inte somna, o Levis är piggare än en mört. Zzzz! Tips på hur man får trötta barn mottages gärna...

Menyn för pickniken är då iaf följande:
Kalkonsallad med salladsdressing.
Vitlöksmarinerad kyckling med potatissallad o bearnaise.
Chocolate Chip muffins med moccafrosting.
Serveras med tropisk juice, o kaffe till efterrätten ;)
O en massa massa ljus.

När barnen har somnat alltså...

Undrar om vi får äta inatt kanske? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det låter mumsigt. Har inga tips på hur du får barnen att somna. Konstigt nog eftersom att jag har två själv men det är blankt i huvudet...

2011-04-15 @ 09:26:01
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0