Pensionärsjävlar!

"Är sjuuuuukt trött på alla pensionärer som invanderar mataffäerna, likt flugor kring en hästbajs, mellan den 18:e o 20:e varje månad. O så pratar dom om att dagens ungdom inte visar någon respekt eller hyffs. Jomen tjena..."
- Min senaste facbookstatus...

Är ni med om samma problem? Pensionärerna är ju verkligen överallt!! O dom armbågar sej fram, fyller hela kundvagnen med "kort-datum varor" eller något annat som är billigt just denna dagen, för de KAN ju vara bra o ha 15 st förpackningar med WC block, står o pratar i gångarna med varandra så annat folk inte kommer förbi (fast man står o harklar sej o försöker få kontakt). Näe, nu är jag bra trött!!

Visa lite respekt o hänsyn, old people!

Kommentarer
Postat av: Linnea

På tal om pensionärer!



Jo jag går på praktik sista dagen den 6 April.

Jag vill jättegärna ha en tårta då, valfri variant. Som ska ha med pensionärer att göra, eftersom jag är på ett ålderdomshem. Typ rullator stuk.



Sedan var det min systerdotter som fyller år, han inte fått bekräftat om dom skulle ha en tårta än. Hon fuller 6år o vill väl ha någon princess tårta, hästtårta etc ( Men hon tål inte mjölk )..



Jag vill ha min tårta ;) Ev även leverans till Smebacken ;) Flört flört.. Går Eftermiddag den fredagen o börjar klockan tre! Så innan dess typ..

Troligen lyckas jag lura Martin att åka till björsjö o hämta den :D



Gött o beställa tårta via blogg.. hm! Men ja.



Ja såvidare du inte är upptagen med annat vill säga o inte kan göra tårta :P

2011-04-20 @ 13:57:38

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0