Öhm...

Hejsan. Nu hade visst mina MMS-inlägg kommit fram såg jag. Humm... :p Jaja, bättre sent än aldrig. O visst har alla funderat över hur en dränkt påskkyckling ser ut? ;)

Igår lämnade vi barnen hos pappa o Fia vid lunch, o sen åkte jag o Tim o käkade på stans kinaresturang (enda stället som va öppet, haha) Sen åkte vi hem o hade de gött i solen. Så skönt att få sitta still i solen, utan att springa efter Devin hela tiden.

Mot kvällen fick vi en massa besök. Först kom min moster förbi på en snabbvisit, o efter en stund kom även Martin o Isabelle. O lite senare kom Johan, Mickis o Jesus oxå. Väry najs bajs! Den sista klungan av folk stannade o grillade o eldade långt in på natten. Skitkul hade vi.

Nu: En kopp kaffe för att piggna till.
Snart: Bröllopstårts"möte". Nervöst!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0