När Milis är borta dansar Tim på bordet...

Eller något liknande... ;)

Igår kväll däckade jag alltså ganska tidigt. Tim kunde inte somna då, o la sej istället i soffan o kollade på Tv. Strax efter kl 12 inatt vaknade jag, o sängen va fortfarande tom. Ingen Tim... Jag gick då ner för att kolla vad han höll på med. O de första jag fick syn på va att han hade Canal + på. O på skärmen stod det "Barnförbjudet, var god skriv in säkerhetskod". Hmmm... O alla vet ju vad som är på Canal + efter 12!?

Till saken...

Tim låg iaf o "sov" på soffan när jag kom in i rummet. Själv tror jag bara vilade upp sej, o råkade somna, i väntan på något bra program att se... Ganska genomskinligt va?

Han påstår att han somnade ifrån en film. Jag påstår något helt annat.
Vem ska man tro på? Hmm... ;)

Kommentarer
Postat av: ELIN

Haha men det är verkligen något fel på min sambo som tror att jag vill vakna 07,15 ..



Hahaha Busted!!

2011-04-07 @ 09:42:04
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: ELIN

Visst är dom granna :D Köpta i Malmö!



Tycker du kan starta en sådan kanal du med när han går och sover..

2011-04-07 @ 11:26:13
URL: http://esks.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0