Morgonstund har scones i mun...

Idag väckte Tim mej halv 10 o sa att sconesen snart va klara. Mys! Kaffe hade han oxå kokat :) I loooove him ♥

Nu sitter Devin o tjatar på mej att jag ska dammsuga soffan, han har nämligen tappat en smula i den. Jag tror att han stökar ner med flit, bara så att jag ska få dammsuga. Den lilla rackarungen! Så fort han "tappar" ett skräp på golvet, eller en bänk för den delen, så säger han "datugaa". Inte en gång heller, utan minst 20.

Jag älskar min goa lilla familj ♥

Kommentarer
Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Hittade precis till din blogg. Och jag måste säga att den är verkligen något jag kommer att fortsätta att läsa!



Jag la till dig på bloglovin' så jag inte tappar bort dig :)



Ha en bra dag!

Kram

2011-04-02 @ 14:50:14
URL: http://milliez.nu

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0