Morgonpigga barn...

Igår va jag så trött o slut att jag inte orkade skriva. Hemska människa!! :p Men men... Jag utnyttjade min nya frihet till max, o åkte o hälsade på Marie en sväng, o sen drog jag vidare till pappa med familj. Så kul att få komma ut lite :) Så jag hade egentligen en ganska bra dag igår...

Men när jag skulle lägga Levis försvann alla min energi. Han låg o surrade runt värre än en ål o pratade helvilt. Vägrade somna. Fast han va skittrött. O när han väl somnade (efter att ha sjungit "Blinka lilla stjärna" typ 100 ggr) skyndade jag mej o satt på mej träningskläderna o skulle ge mej ut på en joggingtur. O precis när jag skulle snöra på mej skorna vaknade Levis igen. Då va klockan 21. SEGT! 21:30 somnade han om igen, o jag va helt slut. Ingen joggingtur för mej med andra ord. Jag gick o la mej istället... Vart så lack!

O klockan 05:20 imorse va de dags att vakna, tyckte Levis. Jag höll väl inte riktigt med, men gick upp för husfridens skull. Vad är de för fel på mina barn? Varken jag eller Tim är ju morgonmänniskor, då borde ju inte våra barn heller vara de!? Men jodå! De vart helt enkelt något fel i genetiken där...

Jaja. God morgon på er iaf! :)

Kommentarer
Postat av: ELIN

,Då är frågan, vad är fel på min sambo? Väcker mig idag ..

2011-04-07 @ 09:08:49
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Jannica

Va jobbigt, hoppas du hinner med en joggrunda idag :)



Sv; antagligen är det så som du skriver, men hoppas produkterna kommer hjälpa :)

2011-04-07 @ 10:46:46
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0