Mat o träningsdagbok, dag 6.

Frukost: 2 koppar kaffe
Lunch: Kalkon, potatissallad o sallad
Mellis: En lingongrova med ägg på.
Middag: Viktväktar pizza (300 kcal)
Övrigt: En näve cheeseballz o en cupcake.

Mådde så sjukt dåligt igår kväll över mitt frossande. Ett tag ville jag spy. Men icke. Jag gjorde de inte iaf. Pluspoäng. Usch!! Härmed lovar jag mej själv en snaskfri månad. Punkt slut! O de konstiga är ju att egentligen kanske de inte ens räknades som att frossa? Jag vet inte... Jag är nog inte frisk helt enkelt... Men jobbigt va de iaf.

Träning: Nix pix. :(

Jag är sjukt kass på de mesta känns de som. Både att äta, o att träna. Hjälp mej!?

Kommentarer
Postat av: Jannica

Va de inte du som hade gått ner massa? Du är INTE kass! Men viktigt få i sig frukost och mellanmål för då är risken för sötsug mindre :) Jag fick reda på nyligen att man ska inte blanda kolhydrater med protein. Inte typ spaghetti och köttfärsås, potatis och kött och liknande. Konstigt för det är husmanskost för mig. men tydligen är det jätte svårsmältat. Kroppen tar upp kolhydraterna lättare. Jag tycker inte du ska vara ledsen. En pizza på endast 300 kcal är ju superbra. Och lite godis har ingen dött av :)

2011-04-17 @ 11:51:07
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0