Jobb o jobb!?

Goder afton! (typ)

Inatt har inte varit någon vidare natt... Båda barnen har lekt satan. Men men. De va länge sen sist, så de va väl dags nu. Vi är nog lika trötta alla tre. Får passa på o sova när dom sover middag sen.

I övrigt har jag stor fet ångest över vad dagen har att erbjuda. Speciellt jobbintervjun. Men de går ju som de går. Antingen så tycker dom om mej, eller så gör dom de inte. Inge mer med de. O ikväll kommer 2 tjejer hit o ska prata lite bakverk med mej, o även provsmaka lite. Ska bli kul. Men ändå har jag lite ont i magen över de oxå... Tänk om dom inte tycker om mina cupcakes? :O

Näe. Måste få en spark i baken, o lite självförtroende! KOM HIT O SPARKA MEJ, NÅGON?!

(update, en minut senare: Blev inge provsmakning. En av dom har magsjuka :/ )

Kommentarer
Postat av: eriika

skickar en tanke-spark! :) lycka till på intervjun, du kom att fixare!

2011-04-11 @ 10:34:04
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: spiderchick

sv. Jag vet inte varför inte uppgifterna sparas, har mailat blogg.se om detta men det finns tydligen inget de kan göra :-( skitdrygt jag vet.



Kramis!

2011-04-11 @ 11:01:18
URL: http://spiderchick.nu

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0