Grillning!

Mickis o Jesus är här just nu, vi ska grilla lite. De vart en ovanligt sen grillpremiär här för oss i år. Förra året stod Tim i snödrivorna o grillade, haha! :) Fläskfilé o sallad blir det. Dom andra ska äta klyftpotatis till oxå. Jag klarar mej...

På eftermiddagen va vi till Tim o Mickis farfar o hans tant en sväng. Dom har precis kommit hem från Tyskland för i år. Dom bor där på vintrarna. Jag fick onda ögat på mej, när jag inte ville ha någon tårta. Men vad sjutton! Jag måste väl få bestämma själv. Jag tycker det är onödigt att äta något man egenbtligen inte är sugen på, bara för att "vara trevlig". Nästa gång vi kommer får jag nog inget fika, haha!

Hoppas alla har en bra helg, de har då vi :)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0