Good day, so far...

Halle-lå-ja!
Förmiddagen spenderades med Levis o min moster. Först drack vi lite kaffe hemma hos henne, o sen åkte vi hem till Marie en stund. O efter de drog vi vidare till Dollar Store en sväng. Devin ska klä ut sej imorrn på dagis, så vi letade efter någon kostym där. Utan vidare lycka. Men jag hittade två påskägg iaf ;) Ett skitstort som Devin ska få. Tror han kommer älska de! Han ska få lite spadar o annat o leka med i påskägget tänkte jag. O kanske en banan, haha. Hans favvo...

Efter att jag hämtat Devin på dagis kom Tims kusin Jessica o hennes karl hit o fikade lite. :)

Får se vad resten av dagen har ett erbjuda...
Ikväll ska jag iaf ut på en joggingtur!


Nöjd med dagen!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad du är fin, supersnygg frilla har du!

Många godnattkramar

2011-04-13 @ 22:11:25
URL: http://happilyeverafter.se

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0