Gårdagen!

Igår åkte jag o barnen till min farmor o farfar. Jag tog med kameran o tänkte att nu jäklar ska jag ta en massa massa bilder, som jag sen kan lägga upp på bloggen. Jag tror jag hann ta 2st bilder innan batterierna i kameran dog. Jävla skit! :p Bättre lycka nästa gång...


Farfar o Devin tog en promenad i trädgården för att utforska lite :)


Farmor o Levis satt på altanen o myste ♥

Sen åkte vi en snabbis till pappa o hälsade på. Men de fick jag inga bilder på. Grr! Får ladda om kameran idag, o ta lite bilder. Barnen ska vara hos Sörviksfamiljen medan jag skaffar mej ett jobb ;)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Tre koppar kaffe ha ha ha :)



Förresten är ni nöjda med två barn? Eller kommer det fler?

2011-04-11 @ 12:19:53
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0