Fint väder idag eller?

Nu är de läggdags för min del. Det har varit en lång dag :p Va ju tvungen att helt oplanerat göra en tårta lite snabbt... Hittar inte på USB sladden, så jag laddar upp en bild på den imorrn.

O äntligen kom jag ut på min runda. Sååå skönt väder ute idag (blåsten låtsades jag inte om) (trots att jag fick hoppa över ett X antal omkullblåsta träd) Men de gjorde inte så mycke. De va bara skönt att få komma ifrån hemmet en stund. Barnen va skittrötta mot kvällen, o alltså skitgriniga. Så jag smet. Moahaha! ;) De vart iaf 3,5 km idag, varav 1 km jogging i hög fart (löpning?) Sen vart jag tvungen att vända hem pga skavsår :/

Heter de löpning? Springning? Running! Löpning låter som något hundar gör, o de är ganska growse...

Jaja. God natt på er!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0