Drömmar om isbjörnar...

Precis innan Levis väckte mej imorse (alldeles för tidigt) drömde jag världens konstigaste dröm. Vi har ju en å som går förbi huset, som ni kanske sett?! Jag drömde att de va en isbjörnsfamilj på andra sidan ån. Dom va säkert 8st. Stora va dom oxå... Men jag vart inte speciellt förvånad över att se dessa djur utanför min dörr. Nej nej. De va normalt att ha isbjörnar här, i dalarna, i Sverige... Jag sprang in för att hämta kameran iaf, för jag va ju tvungen att visa er läsare dessa fina djur. Men minneskortet i kameran va fullt hela tiden, de spelade ingen roll hur många kort jag tog bort.

Vad betyder då detta? :O

Kommer det snöa idag eller något? Borde jag tömma minneskortet i kameran?

Kommentarer
Postat av: eriika

eller kommer ni att få nya grannar? stora vita och fluffiga sådana? :)

2011-04-29 @ 10:18:28
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Emmah

Djurens Språk finns det en bok som heter, i den står detta om isbjörnen:

" Ur en stark gemenskap föds starka individer. Min gåva till dig är att vara självständig. Här handlar det om att erkänna ditt beroende av andra för att själv bli stark"

Sen får du tolka det som du vill :)

2011-04-29 @ 20:46:47

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0