Äventyr!

Halloj o kojan...
Jag o barnen va till min moster o hennes karl en sväng på eftermiddagen. Vi satt ute i solen o drack kaffe o hade de bra. Devin o Levis knatade runt på gården o plockade stenar o golfbollar (hennes karl spelar golf) O så fick Devin syn på en traktor, o vart heeelt till sej. Tror han sa tattou (traktor) typ 100 gånger. Haha!


Levis fick tag i Pias kaffekopp o gick runt o drack ur den. Haha!
(När den va tom alltså...)


Pia, lilla Levis med stora koppen, o Tomas knän ;)


Devin vart helimpad av deras moppe oxå, men vågade inte åka när Tomas startade den.

Bra dag med andra ord... ;) Trots lite trötta o gnälliga barn nu på kvällen. Levis somnade ganska tidigt ikväll, typ 19:15. Devin ligger i sin säng o jamar. Haha! Han ville ha med sin katt i sängen när han skulle sova. Kajsa säger han att den heter, haha! Så lite då o då får jag höra "mjauuu" inifrån hans rum. Sötnooooos! ♥

Nu ska jag läsa ikapp alla bloggar jag missat att läsa, o sen baka lite.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kajsa är ett hett eftertrakatat namn, det heter alla Johannas dockor.

2011-04-19 @ 20:52:26
Postat av: Mickis

Haha klart att katten ska heta Kajsa. Nu har han äntligen en egen Kajsa =D

2011-04-20 @ 15:51:52

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0