Vaken!

Nu börjar jag vakna till! Haha! Tog ju bara 8 timmar ;) Levis sover sin andra middag nu, o Devin kollar på Teletubbies. Själv har jag precis ätit. Är riktigt nöjd över mej själv idag, maten vart så god!! Vi får väl se vad Timpen tycker när han kommer hem, för de är väl hans röst som är slutgiltig. Har lagat BBQ kyckling, ris o något jag skulle kalla för sås. Mmmm! :)

När Tim kommer hem ska jag börja försöka skruva ihop möblerna vi köpte igår. Får se hur de går. Känner på mej att de kommer vara lite krångligt. De brukar ju vara de när man köper möbler från Jysk, o den här gången kommer inte bli något undantag. Köpte nämligen sakerna "lite" billigare än normalt, o därför kan de bli lite mer krångligt att sätta ihop dom... Typ. Jaja. Jag är jätteglad för mina/"våra" nya möbler iaf, sparade nästan 1300kr oxå. Me like!! Köpte den där bänken jag visade igår, o tillhörande hatthylla.

Näe, nu får Tim ta o komma hem!! Jag vill skruva. O svära!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0