Tack tack!

Dagen började bra, med en svacka vid lunch, men nu känns allt mycke bättre. Di små va så smarta att dom för en gångs skull sov middag samtidigt. De gillas!! Så nu känner jag mej pigg o redo för nya äventyr! :)

Håller på o lagar potatis o kassler, o hoppas att Devin vill äta de... Lunchen ville han då minsann inte ha, pytt i panna. Sen blir de bus för hela slanten.

Imorrn kommer mitt paket med kläder som jag beställde igår :D Får bl.a en ny jacka, väldigt efterlängtat! Har haft samma jacka nu i två år, o den jackan är min "gravidjacka". Så de va dags för en ny nu :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-29 @ 17:55:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0